bclose

هدیه میوه‌‌ای ژاپنی‌ها به مشتری

هدیه میوه‌‌ای ژاپنی‌ها به مشتری

یکی از سنت‌های شرکت‌های ژاپنی برای تشکر از مشتری خود این است که بابت خریدی که مشتری کرده است به وی هدیه‌ای می‌دهند و این هدیه معمولاً یک رول توالت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آژانس بازاریابی «لاتونا» به همین منظور بسته بندی دستمال ها را تغییر داده  است؛ این آژانس رول‌ها را به شکل ۴ میوه هندوانه، پرتقال، کیوی و توت فرنگی بسته بندی کرده است؛ در نظر اول تشخیص این بسته بندی انسان را به اشتباه می‌اندازد زیرا کاملاً شبیه میوه هستند.

بدون دیدگاه

پاسخ دادن