bclose

آشنایی کودکان با عادات غذا خوردن خوب

آشنایی کودکان با عادات غذا خوردن خوب

برای والدین، تشویق کودکان به غذا خوردن سالم تر می تواند یک کار سخت و دشوار باشد، به خصوص اگر بچه های آنها بسیار متمایز باشند. بر طبق یک مقاله بررسی، بهترین راه برای درمان این است که کودکان خود را به انواع مختلف رژیم های غذایی و مجموعه ای از غذاهای سالم معرفی کنید. اگر بچه های شما از غذا خوردن اجتناب کنند، به خاطر این که از استحکام شما مهمتر است، استفاده از آن برای عادات غذایی سالم ضروری نیست.

به گزارش تیم ترجمه بهنود پرس، دکتر انزمن فراسا ، استادیار گروه کودکان در دانشکده پزشکی و علوم زیستی گفت که هدف آنها بررسی داده ها در دست است تا دستورالعمل های مربوط به والدین و مراقبان ارائه شود. سپس آنها می توانند از این راهنما برای کمک به آموزش بچه ها برای شروع غذا سالم استفاده کنند.

دانشمندان توصیه هایی را براساس داده های جمع آوری شده از «بیش از ۴۰ مطالعه ی بررسی شده در مورد چگونگی تغذیه شیرخواران و کودکانی که غذاهای سالم، به ویژه سبزی ها و میوه ها را تهیه می کنند، تهیه کرده اند.»(مرتبط با خوردن وعده های غذایی سالم به عنوان یک خانواده برای کاهش خطر بالا رفتار در کودکان.)

محققان به والدین توصیه می کنند که خوردن سالم در دوران بارداری، از زمان طعم غذاهایی که یک مادر بخورد، شروع می شود. محققان می گوید که اگر مادر از رژیم غذایی سالم پیروی کند، جنین در معرض این طعم ها قرار می گیرد و به آنها کمک می کند تا از آن استفاده کنند. پس از زایمان، اگر شیر مادر مادر باشد، کودک هنوز از طرز غذا خوردن سالم از شیر مادر استفاده می کند.

به دلیل این مواجهه های اولیه، یک کودک به نوعی طعم خاصی تبدیل می شود، و آن را آسان تر برای معرفی انواع “طعم های سالم در غذاهای جامد” به آنها. در نهایت، نگه داشتن این نوزادان و تغذیه مکرر غذاهای کودکی که آنها در ابتدا از خوردن غذا رد می کنند، در نهایت به آنها کمک می کند تا طعم آن را به دست آورند.

پیشنهادات تغذیه سالم برای کودکان :

خوردن غذاهای مختلف در طول دوره قبل از زایمان، تغذیه زودرس شیر و کودکی
به والدین و مراقبین توصیه می کند تا به طور مداوم به این نتیجه برسند که تشویق عادات غذا خوردن سالم به فرزندانشان در طولانی مدت کمک خواهد کرد.

راهنمایی های بیشتری برای گرفتن بچه ها برای خوردن سالم تر
این نکات اضافی را برای به دست آوردن بچه های خود در عادات غذا خوردن سالم سعی کنید:

بچه ها به راحتی بی حوصله می شوند، بنابراین سعی کنید صبحانه بخورید.
بچه ها را در برنامه ریزی و پخت و پز حداقل یک بار در هفته. مواد غذایی سالم مانند میوه ها و سبزیجات و مواد غذایی سالم را امتحان کنید و به آنها غذا بدهید.
از سس ها استفاده کنید : گزینه های سالم مانند ماست، سیب زمینی یا هوموس معرفی کنید. سس ها، چاشنی ها و سس ها نیز مناسب برای معرفی آنها به سلیقه های جدید هستند.

بدون دیدگاه

پاسخ دادن