bclose

روزی ده تا پانزده عدد گیلاس قرمز بخورید.

روزی ده تا پانزده عدد گیلاس قرمز بخورید.

گرچه گیلاس دارای قند متوسط ​​است (حدود یک گرم کربوهیدرات در هر کدام) اما مقدار زیادی از مواد مغذی را تشکیل می دهند. گونه های مختلف گیلاس وجود دارد که بعضی از آنها شیرین تر از دیگران هستند.
به گزارش تیم ترجمه بهنود پرس، یک فنجان گیلاس خام حاوی حدود ۹۰ کالری، ۲۲ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر و ۱٫۴ گرم پروتئین است. گیلاس منبع خوبی از ویتامین C است که حدود ۱۵ درصد از نیازهای روزانه خود را در یک فنجان ارزش تامین می کند.
پیشنهاد می شود روزانه ده عدد الی پانزده عدد گیلاس بعد از ناهار مصرف کنید.

بدون دیدگاه

پاسخ دادن